Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bubbelverhuur.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze klanten aan het woord “Leuk weekend gehad! Makkelijk geregeld en goede service.” Sascha Bolk - Weekend
Springkussen huren Amsterdam
Onze klanten aan het woord “Zelf ophalen en terug brengen werkt perfect. Kwaliteit van het bad was ook boven verwachting. Is zeker een aanrader!” Klant - Week
Springkussen huren Nijmegen
Vragen?

Onze klantenservice
helpt graag verder!

Klantenservice medewerker
020 - 213 4094

Dagelijks 08:00 - 22:00

E-mail ons

7 dagen per week antwoord.

Veelgestelde vragen

Meer dan 25 antwoorden